Dit ademt kerst!

Daniella82 03 januari 2023
Elk jaar lees ik een kerstboek van Sarah Morgan. Dit jaar las ik Samen met kerst waarin de twee zussen Samantha en Ella al vijf jaar geen contact hebben met hun moeder Gayle. Gayle ademt zelfstandigheid en onafhankelijkheid en heeft dat de meiden ook bijgebracht. Zij hebben echter ook veel gemist. Door een val van Gayle keert het tij met 360 graden. Nooit werd er kerst gevierd, maar nu zullen ze door omstandigheden kerst samen gaan vieren in Schotland.

De schrijfstijl van Sarah is vlot, het leest gemakkelijk. Ze schrijft heel beeldend, je ziet het allemaal zo voor je en sluit de hoofdpersonen in je hart. De personages zijn goed uitgewerkt en ook de bijpersonages krijgen over het algemeen voldoende aandacht.

Vanaf het begin tot het eind ademt dit boek kerst, ik vond het een genot om te lezen!

Meer recensies van Daniella82