Gruwelijk goed

Desirée 04 mei 2024
Robert Hunter en Carlos Garcia krijgen weer te maken met een bizarre moordzaak.

Een onbekende vrouw wordt dood aangetroffen in een verlaten slagerij. Ze heeft geen verwondingen, maar haar lippen zijn dichtgenaaid. Bij de autopsie ontdekt de patholoog de gruwelijke waarheid.

Robert ontmoet privédetective Whitney Meyers, zij is op zoek naar een verdwenen jonge vrouw. Het vermoeden bestaat dat er een seriemoordenaar los rond loopt.

Wederom een gruwelijk goed verhaal van Chris Carter. Dit is het derde deel van de Robert Hunter-serie, maar de delen zijn ook los te lezen.

Het verhaal begint met een bloedstollend spannend proloog en de spanning blijft het hele boek aanwezig. Details van gruwelheden worden uitgebreid beschreven, daar moet je natuurlijk wel tegen kunnen.

In dit deel leer je het personage van Hunter beter kennen. Zo kom je iets meer te weten over zijn verleden. Dat is heel fijn en ik hoop dat in de komende delen nog meer details bekend worden gemaakt.

Door de korte hoofdstukken blijf je doorlezen en kan je niet meer stoppen.

Op de omslag staat een gloeilamp, dit verwijst naar het slot van het deel en de titel ‘Jager in de nacht’.

Meer recensies van Desirée