Kort verhaal met humor

Desirée 27 april 2024
De relatie tussen Sterre en Stijn is voorbij. Sterre houdt niet van avontuurlijk zijn, ze is het liefst thuis met een boek. Maar op Koningsdag gaat ze volledig uit haar dak en ontmoet ze een leuke jongen, Daan. Ze vertelt hem dat ze een artmixer is, terwijl ze net is afgestudeerd en geen werk heeft. En dat zorgt natuurlijk voor problemen.

Een heel erg leuk kort verhaal met humor.

Ieder hoofdstuk is voorzien van een leuke titel, hierdoor wordt je nieuwsgierig en blijf je doorlezen.

Het hoofdpersonage is Sterre, je leert haar best uitgebreid kennen voor een kort verhaal. Ze is best onzeker, maar als je eenmaal op haar gemak is bloeit ze helemaal op.

Op de omslag staat een vrouw met een kroontje op, dit is net zo toepasselijk als de titel van het verhaal.

‘Verliefd op Koningsdag’ is het eerste deel van de serie ‘Sterre’s zomer’. De andere twee delen ‘Verliefd in Parijs’ en ‘Verloofd in Zoutelande’ wil ik binnenkort gaan lezen.

3 sterren

Meer recensies van Desirée