Top actie-thriller!

de_Stefs 13 april 2020
Jim wordt als geheimagent belast met een onderzoek naar verdwenen splijtstofstaven, radioactief materiaal dat tot kernwapen opgewerkt kan worden. Al snel blijkt dat de verdwenen staven slecht een klein deel van het probleem zijn. De veiligheid van iedereen op de wereld staat op het spel.

Dit is echt een onvervalste actiethriller. Heerlijk, hier houd ik van! De actie-delen zijn niet te lang, het verhaal zit goed en slim in elkaar.
De personages zijn goed beschreven, waardoor je begrijpt waarom ze op een bepaalde manier reageren. Een paar verhalen van de personages hadden wat meer uitgewerkt mogen worden, maar dat is dan enkel om je nog meer te kunnen identificeren met de personen. Bijvoorbeeld het verhaal van Jim’s jeugdvriendin.

De spanning was echt goed, ik vergat af en toe te ademen van de spanning.

De vertelstijl was fijn, de zinnen zijn makkelijk leesbaar. De hoofdstukken opgedeeld naar tijd en plaats maken dat je de stap naar het volgende deel van het verhaal makkelijk kan maken.

Meer recensies van de_Stefs