Diane Kooistra 26 juli 2019
Lianne gaat naar Kos om in de kattenopvang te werken. Zo kan ze op een mooie en zonnige manier haar ex ontlopen. Voor ze het weet stort ze zich in een mooi avontuur dat dankzij de oplettendheid van een van de mooie mannen die ze daar ontmoet gelukkig goed afloopt.
Een heerlijk boekje van ca 26 pagina’s voor tussendoor. Het verhaal verloopt heel vlot en is leuk om gelezen te hebben.. Het is knap hoe de auteurs in zo’n kort verhaal zoveel spanning zowel op romantisch gebied als op het gebied van een spannende thriller kunnen stoppen. Het getuigt van schrijverstalent en ervaring dat deze dames dit voor elkaar kregen. Ik hoop dat er meer van deze thrillers zullen volgen.

Meer recensies van Diane Kooistra