dossier Dutroux, de waarheid

DorienSigin 09 november 2020
Ik was amper 4 jaar toen België, en eigenlijk de hele wereld, geschokt werd door de gruwel van bende Dutroux. Ik weet er dus niet zo veel over en was verontwaardigd en geschokt toen ik dit boek las. Het is verschrikkelijk hoeveel er in de doofpot is gestopt en hoeveel belangrijke pistes er niet eens onderzocht zijn. Volgens mij hadden er wel degelijk levens gered kunnen worden als ze hun werk grondig hadden gedaan! Het is wel duidelijk dat Dutroux absoluut niet op eigen houtje handelde maar deel uitmaakte van een grote, internationale bende.
Het is met geen woorden te beschrijven hoe vreselijk het is voor de ouders en andere nabestaanden van de slachtoffers dat ze na al die jaren nog steeds niet weten wat er precies gebeurd is met de kinderen.

Meer recensies van DorienSigin