leuk boek

DorienSigin 28 juni 2020
Ik heb de lama’s nooit live aan het werk gezien maar dankzij Youtube werd ik wel een grote fan van deze improvisatie show. Toen ik zag dat Tijl Beckand een boek had geschreven over zijn tijd bij de lama’s kon ik dan ook niet anders dan dit te lezen. Ik vond het interessant om te lezen hoe de lama’s tot stand zijn gekomen en welke weg de artiesten hebben afgelegd. In het begin werd er neergekeken op de lama’s maar als snel groeiden ze uit tot een erg succesvol en populair fenomeen. De 9 gouden regels van het improviseren kan je ook perfect toepassen in je eigen leven!
Definieer, accepteer, laat een ander stralen, handel, durf te verliezen, toon je zwaktes, blijf bij het eerste aanbod, los het probleem op en geef de boel een tilt van jewelste. Op die manier kan je grootse daden verrichten!

Meer recensies van DorienSigin