wat een mooi einde van deze reeks!

DorienSigin 24 juni 2020
Wat is het jammer dat nu dit derde boek is uitgelezen de seizoenenserie erop zit. Wat heb ik genoten van de drie boeken! Ook lentezon zit boordevol zomerse sfeer, geweldige vriendschappen, mooie liefdesverhalen, sappige Nederlandse humor maar ook de nodige drama. In dit boek staan de drie vrouwelijke hoofdpersonages, Mandy, Mel en Marlou (M&M&M) vooral in de schijnwerpers. Ieder hoofdstuk is geschreven vanuit het oogpunt van één van de hoofdpersonages wat een interessante en leuke manier is om het verhaal te lezen. Deze reeks is absoluut een aanrader, zeker met deze warme temperaturen.
Ik kijk er naar uit om in de toekomst meer te lezen van Wendy Louise. Haar instagram pagina volgen is trouwens ook een aanrader: regelmatig verschijnen daar namelijk foto’s of filmpjes waarop deze boeken zijn gebaseerd. Wat heel erg fijn is en voor mij toch een extra dimensie geeft aan de verhalen.

Meer recensies van DorienSigin