wat een mooi boek

DorienSigin 20 juli 2020
Wat is dit een mooi boek! Tijdens het lezen van het levensverhaal van Bryan liepen de tranen meermaals over mijn wangen. Zo een zwaar thema maar ook zo prachtig en duidelijk verwoord door mama Marianne.
Het was een erg harde en moeilijke strijd voor zowel de ouders, de zus, de grootouders maar in de eerste plaats voor Bryan zelf. De moeilijkheden en vooral het gebrek aan empathie dat vaak op hun pad kwam was verschrikkelijk. Zeker wanneer het gaat om mensen die in de zorg werken.
De ouders mogen met de nodige fierheid terugkijken op de mooie momenten met hun zoon. Ze hebben werkelijk alles gedaan wat ze konden om hun zoon, ondanks alle moeilijkheden en beperkingen, een mooi leven te geven.
Rust zacht Bryan. Jij sterke, lieve, dappere, vrolijke jongen die iedereen rond zijn vinger kon draaien met die mooi glimlach. Je hebt je hele leven lang hard gestreden, geniet maar van de rust die je hebt.

Meer recensies van DorienSigin