goed boek over een moeilijk ziekte

DorienSigin 26 mei 2020
Dit is een positief geschreven boek dat een zware en nog veel te vaak onbegrepen ziekte aankaart en bespreekbaar maakt.
Ik vond het erg interessant om de ervaringen van de ziekte en de behandeling ervan te lezen door de ogen van een patiënte. Overal ter wereld moeten er nog heel wat vorderingen gemaakt worden wat betreft de erkenning en hulpverlening van deze ziekte.
Anorexia houdt niet alleen je gewicht in bedwang het houdt gewoon je hele leven in een wurggreep. Het leven is erg kwetsbaar. Wees dan ook dankbaar omdat je leeft en je gezond bent.
Laat het uiterlijk niet meer zo’n grote rol spelen! Het innerlijke van de mens is veel belangrijker!
Tip voor iedereen: Vertel een ander wat je leuk aan hem/haar vindt. Geef een compliment dat niet over het uiterlijk gaat maar wel over de persoon zelf.

Meer recensies van DorienSigin