De nieuwe schepping

Elbert Grift 20 maart 2020
Het gezin Simon James is een gelukkig gezin, maar dat houdt plotseling op als er een giftige stofwolk op de aarde neerdaalt dat bijna alles vernietigd, en doet de eerste dat niet dan veroorzaakt de 2e of 3e stofwalk wel dood en verderf, ook de gezinsleden van Simon overleven het niet, maar Simon schijnt gespaard te blijven omdat hij een opdracht moet vervullen.
De opdrachtgever is Kim en als je hoort wie of wat Kim is, ja dan houd ik de concentratie niet meer vast, de ongeloofwaardigheid slaat toe en ik kan niet meer geboeid blijven, helaas.
Moet ik wel toegeven als er ooit een boek was verschenen waarin het verhaal was dat een virus de hele wereld in zijn greep zou houden met vele doden tot gevolg als zijnde kenmerken van een wereldoorlog, dan had ik het ook ongeloofwaardig gevonden, maar dat blijkt helaas nu ook een waar verhaal te zijn, dus misschien ligt het wel aan mij.
Kortom niet mijn soort boek, mij teveel flauwekul

Meer recensies van Elbert Grift