Jack the Ripper maar dan anders

Elbert Grift 27 maart 2020
Lacey Flint is een rechercheur die na een turbuleus leven haar heil heeft gevonden bij de politie, de eerste moordzaak waar ze mee te maken krijgt valt haar letterlijk in de armen; tijdens het onderzoek naar de moord van de vrouw die in haar armen stierf wordt Lacey steeds meer geconfronteerd met haar eigen verleden zonder dat haar collega's dat merken.
In het begin lijkt het een moordzaak als vele anderen, maar halverwege het boek zet een zinnetje de lezer aan het denken en slaat het boek 180 graden om, maar blijft wel in hetzelfde verhaal alleen ga je uit een andere invalshoek lezen, dat vond ik een sterk punt in het boek, maar later kreeg het toch weer het karakter van een gewone thriller.
Ik ga niet echt uit mijn dak van dit boek, de hoge waarderingen snap ik wel maar begrijp ze niet, ik vind 2 sterren genoeg, heb het wel uitgelezen , maar aan het eind dacht ik: Pff, ik ben er weer ingetuind, de flap en de recensies zetten mij weer op het verkeerde been, zonde van mijn tijd.

Meer recensies van Elbert Grift