"Ze stal mijn hart en waakte erover."

Eline Wilde-Noijen 20 januari 2018
Aangezien ik 54 minuten van Marieke Nijkamp al had gelezen en daar razend enthousiast over was, wilde ik 'Voor ik je los laat' zeker ook lezen.
Het boek gaat over Corey die haar beste vriendin Kyra verliest. Had Corey haar nog kunnen redden? En wat betekenen al die mysterieuze dingen die er gebeuren?
De manier van schrijven vind ik heel prettig. Ik had het idee dat ik er zelf middenin stond en alles zag gebeuren. Het boek is geschreven in korte hoofdstukken, waardoor alles duidelijk is en het makkelijk wegleest. Wat ik zelf iets minder vond was dat sommige stukken in het verhaal niet zo realistisch waren. Maar zonder die stukken zou het boek, niet het boek geworden zijn.
Het boek is niet te vergelijken met 54 minuten, omdat Voor ik je loslaat minder realistisch is maar zeker wel aan te raden.

Meer recensies van Eline Wilde-Noijen