elinevandm 06 juni 2020
Laatste adem van Robert Bryndza vormt het vierde deel in de immens populaire reeks van inspecteur Foster en haar team. Erika verveelt zich gruwelijk dood in haar administratieve nieuwe functie onder leiding van hoofdinspecteur Yale. Wanneer ze als eerste op de plaats van het misdrijf komt en het toegetakelde lichaam van Lacey Greene ontdekt, laat de zaak haar niet meer los. Ze ontdekt eveneens een gelijkaardige moord die vier maanden geleden plaatsvond. Ook deze keer betreft het een jonge vrouw die gedumpt werd in een openbare vuilniscontainer. De moordenaar is sluw en geslepen en is de politie telkens te slim af.

Het boek leest ook deze keer enorm vlot en het is boeiend om te volgen hoe alles zich ontwikkelt. Robert Bryndza is op korte termijn uitgegroeid tot één van mijn favoriete schrijvers! Waar zijn eerste boek Het meisje in het ijs nog wat wennen was, zijn de vervolgdelen telkens goed geweest voor de volle buit aan sterren! Ook dit boek kaapt deze hoge rating weg en ik kan alleen maar vol plezier uitkijken naar het volgende deel in deze reeks. Koud bloed wordt dan meteen ook mijn volgende avontuur! Laatste adem loopt weg met de volle 5 sterren!

Meer recensies van elinevandm