Een verhalenbundel over allerlei superhelden

Twaalf verschillende Vlaamse auteurs, tien hele diverse verhalen, maar allemaal met één overkoepelend thema: Superhelden! En dat iedereen op zijn eigen manier een superheld kan zijn komt duidelijk naar voren tijdens het lezen in dit boek.⁣

De verhalen zijn grappig, avontuurlijk, spannend of mysterieus. En daarnaast allemaal vol fantasie! ⁣
Zoals meestal in een verhalenbundel spreekt het ene verhaal me meer aan dan het andere, maar zo is er voor ieder wat wils in dit boek. Van planeet Superheld naar nijlpaarden in Afrika en van een filmstudio naar een tijdreismachine, er komt van alles voorbij. ⁣

Bij ieder verhaal heeft Kim Braekevelt mooie kleurrijke illustraties gemaakt die geweldig passen bij de verhalen. ⁣

Fun fact: Door dit boek te kopen steun je ook direct het goede doel. Per verkocht boek schenkt @uitgeverijphoenixbooks namelijk €2,50 aan de Cliniclowns, zodat de superhelden van deze organisatie afleiding en plezier kunnen brengen aan kinderen in het ziekenhuis. ⁣

Meer recensies van Elise (Kinderboekenhoekje)