Het eerste boek waar ik een traantje bij moest wegpinken...

Mara werkt bij Partituur, een winkel van haar grootouders met bladmuziek, tweedehands boeken en theaterstukken. Op een dag komen er veel mensen langs en halen ze de winkel helemaal overhoop. Ze zijn duidelijk op zoek naar iets, maar naar wat? Ook Lucas komt de winkel binnen. Mara denkt dat hij ook op zoek is, maar hij lijkt toch meer interesse te hebben in haar of zoekt hij nog iets anders?

- review -
Wat een prachtig verhaal. Ik voelde de warmte tussen Mara en haar grootouders waardoor ik bijna in hetzelfde huis leefde. Zelf heb ik namelijk ook een hele sterke band met mijn grootouders. Mara aanschouwt haar grootouders als haar echte ouders. Met haar biologische ouders heeft ze geen goede band aangezien zij hun droom zonder haar achterna zijn gegaan.
Het is de eerste keer dat ik een boek lees van Tamara Haagmans en ik ben zeker niet teleurgesteld. Het is zelfs het eerste boek waar ik een traantje bij moest wegpinken. Dit komt omdat er enkele gevoelige onderwerpen worden aangeraakt.
Het verhaal is heel mooi geschreven en er zat spanning in, wat ervoor zorgde dat ik echt wou doorlezen, ook wegens de geheimzinnige Lucas. Een echte aanrader dus!

(mijn review is ook te lezen op Instagram-Bookstagram @ellen_bookstagram)

Meer recensies van ellen_bookstagram