ellen_bookstagram 21 augustus 2021
Josh en Hazel zijn op alle vlakken elkaars tegenpolen. Desondanks klikt het goed tussen de twee, waardoor ze best friends forever zijn. Ze willen elkaar aan een lief helpen, dus regelen ze dubbel dates. Josh zoekt telkens iemand voor Hazel en Hazel iemand voor Josh. Zal er ooit een levenspartner tussenzitten?

- Review -
Wat een vlot en mooi boek. Ik zat onmiddellijk in het verhaal en las het dus heel snel uit. Hazel en Josh hebben zo’n fijne band samen, het voelt bijna alsof je zelf mee in hun vriendschap zit.
Het boek is geschreven vanuit twee perspectieven, wat bij mij altijd een pluspunt geeft.
Ik heb heel vaak moeten lachten met wat Hazel allemaal uitsteekt. Ze is zo grappig en wat impulsief.
Ik schrok er wel van om op het einde door te hebben dat het boek geschreven is door twee personen. Ik denk dat je heel goed op elkaar moet afgestemd zijn om zoiets te kunnen, maar het is dit schrijversduo heel goed gelukt. De andere boeken van Christina Lauren staan alvast op mijn eindeloze tbr.

(mijn review is ook te lezen op Instagram-Bookstagram @ellen_bookstagram)

Meer recensies van ellen_bookstagram