ellen_bookstagram 04 september 2021
Paige start samen met haar beste vriendinnen Frankie en Eva het evenementenbureau ‘Urban Genie’. Naast elkaars collega zijn, wonen de drie vriendinnen ook in hetzelfde huis.
Paige voelt al jaren vlinders voor Jake, de beste vriend van haar broer Matt. Hij weet dat ze verboden terrein is, dus probeert hij zijn gevoelens te verbergen en Paige ver van hem te houden.
Urban Genie heeft het moeilijk om uit de startblokken te komen en daarom moet Paige hulp vragen aan Jake. Zal Jake toch weten te vallen voor Paige?

- Review -
Ohhh, dit is zo’n leuke serie! Ik ben meteen hierna doorgegaan in het tweede deel. De serie ‘het duincafé’ blijft op mijn nummer 1 van boekenseries staan, maar ‘veel liefs uit Manhattan’ staat zeker op de tweede plaats.
Elk hoofdstuk begint met een quote, gezegd door één van de drie vriendinnen, wat heel tof is.
In dit boek staan vriendschap en ondernemerschap centraal. Het voelt alsof je zelf een werknemer van het evenementenbureau bent. Hierdoor is het boek goed te onderscheiden van andere romans. Ook de sfeer van New York krijgen we als lezer mee.
Kortom, heerlijke vertoeven in NY en het event-gebeuren met dit boek.

(mijn review is ook te lezen op Instagram-Bookstagram @ellen_bookstagram)

Meer recensies van ellen_bookstagram