Iemand ontmoeten op de metro en die opsporen, hoe spannend en romantisch!

ellen_bookstagram 07 augustus 2021
Daniel neemt elke ochtend de metro van half 8. Nadia probeert dit ook, maar verslaapt zich nogal vaak. Op een dag lukt het haar wel. Daniel merkt haar op en ziet haar wel zitten. Hij besluit om een advertentie te plaatsen in ‘aansluiting gemist’. Emma, de vriendin van Nadia, wijst haar erop en Nadia herkent zichzelf in de advertentie. De twee proberen af te spreken, maar Daniel komt niet opdagen.. Zullen ze nog een kans krijgen?

- Review -
Dit boek sprak me enorm aan wegens de achterflap. Iemand ontmoeten op de metro en die opsporen, hoe spannend en romantisch!
Na ongeveer een jaar op mijn tbr te staan, omdat ik het boek wou sparen om in mijn vakantie te lezen, was het eindelijk zo ver.
Helaas kwam het boek wat traag op gang, misschien kwam dit omdat ik zo hard naar het verhaal uitkeek.. Het duurde toch zo’n 100 pagina’s tegen dat ik in het verhaal zat en het boek niet meer kon wegleggen.
Ik vond het echt ongelukkig hoe twee personen elkaar zo vaak kunnen mislopen. Ik heb dan ook vaak de neiging gehad om te roepen. Hierdoor wou ik snel verder lezen om te weten of ze elkaar de volgende keer wel zouden ontmoeten.
Naast het hoofdverhaal van Daniel en Nadia, leerde ik ook hun vrienden kennen. Dit zorgde voor een fijne afwisseling, al was dit soms storend omdat ik zo graag wou weten of Nadia en Daniel elkaar nu eens zouden zien.
Een fijne roman die zich afspeelt in de metro en bedrijfsgangen.

(mijn review is ook te lezen op Instagram-Bookstagram @ellen_bookstagram)

Meer recensies van ellen_bookstagram