bloedspannend

Elss 10 december 2019
“Gelezen” als luisterboek in de LuisterBieb-app van de bibliotheek: Het boek wordt voorgelezen door Job Schuring die dat op zeer prettige wijze doet.
Lazarus, een nieuw avontuur van hoofdinspeccteur Joona Linna en Saga Bauer. In dit boek komt Jurek Walter weer terug en daarmee de bedreiging voor Joona Linna. Zijn dochter moet weer in veiligheid worden gebracht en hij besluit samen met haar onder te duiken. Als hij beseft dat Saga en een mederechercheur het niet redden om hem te vinden, besluit hij weer terug te keren naar Zweden om hem te gaan zoeken: wilde achtervolgingen, woeste gevechten en gruwelijke moorden worden tot in detail beschreven. Op Scandinavische thrillerwijze worden details en lange beschrijvingen niet geschuwd. Hoewel de James Bond-achtige taferelen mij niet zo aanspreken, vind ik het toch een heerlijk verhaal. Het boek heeft een goede opbouw en is tot het einde toe bloedspannend. ****

Meer recensies van Elss