Voorgelezen nog gruwelijker

Elss 25 november 2019
“Gelezen” als luisterboek. Het boek wordt prettig voorgelezen door Hymke de Vries.
Het ware verhaal van Karin Bloemen draait vooral om het misbruik in haar jeugd door haar stiefvader. In dit boek verbloemt zij niets en vertelt openhartig over alles wat haar en ook haar zusjes en moeder is aangedaan. Zij vertelt haar verhaal heel beeldend, wat het luisteren soms gruwelijk en tenenkrommend maakt. En dan luister ik alleen nog maar. Zij heeft het meegemaakt, 7 jaar lang. Daarmee is het nog niet afgelopen. Het verleden laat haar niet met rust. Door het schrijven van dit boek hoopt ze meer rust te krijgen. Aan het eind doet zij een oproep aan alle slachtoffers om het zwijgen te verbreken, want dat is de enige manier om het misbruik een halt toe te roepen.

Meer recensies van Elss