Klaar

Elss 09 juli 2023
Tja, als je alle boeken uit de serie van de zeven zussen hebt gelezen, moet je dit boek wel gelezen hebben om alle raadsels opgelost te krijgen. Het is een dik boek van 704 pagina's, waarin de geschiedenis van Pa Salt uit de doeken wordt gedaan. Het boek speelt zich zowel af in heden en verleden. Het verleden wordt vertelt vanuit het nagelaten dagboek van Atlas (Pa Salt) en het heden speelt zich af op de Titan met alle zeven zusters, hun aanhang, George en Ma. In het dagboek ga je langs alle delen van de wereld waar de vorige boeken zich afspeelden. Omdat dat al een poosje geleden was dat ik deze boeken had gelezen, herkende ik de genoemde personen niet meer. Maar met mijn "oh, ja zo zat het ongeveer" kwam ik er nog wel uit. Doordat al die continenten weer opnieuw bezocht moesten worden vond ik het wel wat langdradig. Zo interessant was het nu ook niet. Maar goed, alle stukjes zijn op hun plaats gevallen en meer boeken zullen er in deze reeks niet verschijnen.

Meer recensies van Elss