Teveel pagina's

Elss 27 augustus 2023
"Gelezen" luisterboek. Het wordt prima voorgelezen door Casper Gimbrere. Ik verheugde me erg om weer een boek te lezen met Harry Hole in de hoofdrol. Harry Hole viel me niet tegen, wel het verloop van het verhaal. Harry Hole moet natuurlijk weer een moord oplossen, maar hij richt zijn vizier wel 4x op de verkeerde dader. Als je denkt dat het verhaal uit is, de dader is gepakt, dan blijkt hij het toch bij het verkeerde eind te hebben gehad en begint de zoektocht opnieuw. Dat is één keer wel leuk, maar 4x vond ik persoonlijk wat teveel van het goede. Net alsof de schrijver een contract had afgesloten dat hij minimaal zoveel pagina's zou moeten vullen. Tweehonderd pagina's minder, dan was er vast een ster bijgekomen. Nu had ik weinig trek om weer mee te gaan in de volgende zoektocht.

Meer recensies van Elss