Goede Thriller

EMBV 14 augustus 2019
Het boek ” De Laatste getuige” neemt je mee in het leven van Kate English, een vrouw die het allemaal schijnt te hebben… totdat het noodlot toeslaat en ze haar leven niet meer veilig is…. vanaf dat moment wordt je volledig meegezogen in het verhaal.

Een verhaal dat grotendeels vanuit twee personages verteld wordt : Kate en Blaire. Kate in de slachtoffer rol en Blaire als de rots in de branding…Dat lijkt een prefecte mix en aan het einde wordt duidelijk waarom….

Het verhaal is vlot geschreven dus heb je moeite het boek weg te leggen. Hebben we ook mindere kanten aan het boek : Ja Kate komt eerlijk gezegd niet helemaal uit de verf, ze is arst maar dat komt in het boek te weinig naar voren. Je komt eigenlijk niet verder dan haar thuissituatie.. Ondanks dat is het boek het lezen meer dan waard. De spanning wordt toch wel goed opgebouwd en doorheen het boek ga je zelf je verdenkingen bij bepaalde personen plaatsen om er op het einde achter te komen dat je er totaal naast zat. Dat betekent een verrassend plot.

Meer recensies van EMBV