Heerlijk boek

EMBV 04 juni 2020
Het tweede boek in de Redwood Ridge-serie van Kelly Moran vertelt ons het verhaal van Flynn O’Grady. Het verhaal gaat over Flynn en Gabby’s die van jongs af aan beste vrienden zijn, maar uiteindelijke meer gevoelens voor elkaar koesteren, hun angst om te verliezen wat ze hebben en hun onzekerheden om niet goed genoeg voor elkaar te zijn.

Het begint met een kus was een amusant, hartverscheurend, heerlijk romantisch boek. Een goed doordacht, goed geschreven en boeiend verhaal. Kelly Moran heeft een buitengewoon plezierige en vloeiende schrijfstijl die ik erg vermakelijk en gemakkelijk te volgen vind.

Beide hoofdpersonages zijn boeiend vanwege hun achtergrondverhalen en alles wat ze meemaken tijdens hun zoektocht naar geluk, maar ook wat er gebeurt terwijl ze aan het werk zijn als dierenarts en dierenartsassistent. Wat er voor mij uitsprong aan de hoofdpersonages, is hoe ze elkaar accepteren en hoe vastberaden Gabby is om Flynn te bewijzen dat ze van hem houdt, wat er ook gebeurt. Dat hij doof is, is voor Gabby geen enkel probleem en niets mag hem er van weerhouden geluk te vinden.

De kern van het verhaal bewijst dat liefde elk obstakel kan overwinnen. Als van een echte feelgood roman houdt dat is “het begint met een kus” zeker een aanrader.

Meer recensies van EMBV