Boeiend verhaal

EMBV 30 juli 2019
Een boeiend en inspirerend boek. Ondanks dat ik nooit zoveel heb met Spiritualiteit was dit boek toch wel verhelderend. In het boek wordt opgeroepen voor je zelf op te komen en je zelf te zijn. Ja we lopen eigenlijk allemaal wel met maskers op. Noor Hibbert probeert je te motiveren ( op een prettige manier) je masker af te zetten , dingen uit je verleden los te laten en vanaf nu echt je zelf te zijn. Je niet laten leiden door anderen of doen wat anderen van je verwachten…

Het boek is van uit Noor zelf verteld, ze deelt haar ervaringen en vandaar uit wenst ze dat iedereen zo wordt. Volg je het boek dan kun je na het gelezen te hebben de weg inslaan naar je eigen ik en je eigen iets ( wat je ook wilt zijn, als je er vol voor gaat , dan gaat het voreg of laat lukken, aldus Noor). De schrijfstijl is vlot en makkelijk te begrijpen.

Middels vrij korte hoofstukken neemt de Auteur je mee op het bewust worden van je eigen belemmeringen en dromen, en aan het eind van ieder hoofdstuk staan opdracht je moet of mag uitvoeren, die keus is aan jezelf.

Samengevat : Een boeiend boek, waarbij je soms echt wel in de spiegel kijkt en herkenbare punten tegenkomt, niks dwangmatig. Een boek waar je zelf voor het verwerken van oud zeer en een nieuwe start wat aan kunt hebben. Afhankelijk van je eigen beleving.

Meer recensies van EMBV