Hoe gaat het nu met...

EMBV 28 november 2018
Vier jaar na het verschijnen van Kieft is er nu het vervolg De terugkeer. Want iedereen vraagt zich af van hoe is het nu met Wim Kieft. Ook dit boek is zeer openhartig en laat niets aan het toeval over. Na jaren drugs en drankverslaving gaat het in dit boek weer goed met Wim. Michel van Egmond doet op indringende wijze verslag van het gevecht van Wim Kieft met zijn verslaving. De grote kwaliteit van schrijver Michel van Egmond is dat hij in staat is om hierover op aangrijpende en indringende wijze te vertellen zonder sentimenteel te worden. Hij voerde vele gesprekken met Wim Kieft en ging samen met hem op reis naar Italiƫ. Samen bezoeken ze Pisa en Turijn waar Wim Kieft actief was als profvoetballer in de Serie A. Waar Wim nu met plezier terugkwam en kon genieten van het samen zijn met oude vrienden etc.

Zoals gezegd wederom openhartig, niet alleen over hoe het nu gaat met Kieft na zijn drank en drugs verslaving, maar ook over de verleidingen die hij moet doorstaan en de aanwezige dwangmatige handelingen en over het in therapie gaan voor deze dwangmatige handelingen.

Meer op mijn blog

Meer recensies van EMBV