Bloedwraak - Marcella Kleine

Evelien 10 april 2024
Allereerst vind ik de cover echt tof, het straalt spanning uit, helemaal met de bloeddruppel erop!

Marcella Kleine heeft een vlotte en beeldende schrijfstijl. Vanaf de eerste bladzijde zat ik in het verhaal en kon gewoon niet stoppen met lezen! Mede dankzij de korte hoofdstukken waarvan ik dacht nog eentje dan, vloog ik er doorheen en had het boek uit voordat ik er erg in had!

De personages zijn goed uitgewerkt en de onderlinge band is duidelijk. Het boek wordt afwisselend verteld vanuit Natalia en haar moeder Helen, en verteld over zowel het heden als over het verleden. Dit is echter niet verwarrend omdat het duidelijk wordt aangegeven.
Als de twee tijdlijnen samen komen en je denkt te weten hoe het allemaal in elkaar steekt, komt Marcella met een mooie plottwist op de proppen! Ik zag deze in ieder geval niet aankomen!

Met Bloedwraak heeft Marcella Kleine wat mij betreft echt een pareltje neergezet! Dit was voor mij de eerste thriller die ik van Marcella las, maar zeker niet de laatste!

Meer recensies van Evelien