De matchmaker - Linda Babel

Evelien 12 maart 2024
Zoals altijd het geval is als ik iets van Linda Babel lees, werd ik vanaf de eerste bladzijde in het verhaal gezogen en kon niet stoppen met lezen.

Linda Babel heeft een vlotte, humoristische en beeldende schrijfstijl en dit in combinatie met de korte hoofdstukken maakte dat ik door het verhaal vloog!

De onhandige Nina, haar gescheiden zus Annet, beste vriendin Kristel en (de in mijn ogen bijna perfecte) buurman Leon met zijn donkere lokken en chocoladebruine ogen, zouden zomaar echte personen kunnen zijn die je dagelijks tegenkomt.

Regelmatig moest ik (hardop) lachen, wat ik altijd fijn vind als dit een boek lukt, omdat ik dan echt in het verhaal zit.

Aangezien De matchmaker stopt met een cliffhanger, ga ik gelijk door met het tweede deel Mismatch!

Kortom De matchmaker is een heerlijk tussendoortje dat mij geen moment heeft verveeld. Zeker een aanrader voor lezers die houden van een leuk kort verhaal.

@lientjes_boekenwereldje

Meer recensies van Evelien