Koekjes, katten en humor!

Evelien 03 maart 2024
April weet twee dingen heel zeker, ze.word.niet.verliefd.
en ze gaat haar droom waarmaken namelijk een eigen koekjeswinkel openen in de stad!

Als ze met één van haar logeerkatten naar de dierenarts moet, ontmoet ze Stef. En laat Stef nu dé perfecte man voor haar zus June zijn. Samen met haar beste vriendin Eef gaat ze aan de slag om Stef en June te koppelen.

Vanaf de eerste bladzijde zat ik in het verhaal. Het zit boordevol humor, vriendschap, aantrekken en afstoten, maar ook teleurstelling komt aan bod.

Janneke Stemerdink heeft een vlotte, humoristische en beeldende schrijfstijl. Dit in combinatie met de korte hoofdstukken zorgden ervoor dat ik door het verhaal vloog! Ik vond de korte samenvatting aan het begin bij elk hoofdstuk ook een leuke toevoeging.

Janneke weet de personages en omgeving zo neer te zetten dat het bij mij overkwam alsof ik onderdeel van het verhaal was. April, Eef, Stef, haar lieve familie en natuurlijk de katten Bagel, Bean en Boefje hebben een plekje in mijn hart veroverd en ik ben dan ook super blij dat er een deel 2 komt!

Meer recensies van Evelien