Steamy fantasy boek voor fans van ACOTAR

Feel-o-Sofie 19 oktober 2021
Het begin van het boek vond ik heel spannend en plot gedreven en het einde ook, maar het midden van het boek vond ik wat moeilijker door te komen. Het plot verliep daar wat langzamer en het boek had wat mij betreft best wat korter mogen zijn omdat te kunnen voorkomen. Verder was ik wel aldoor nieuwsgierig naar wat er ging gebeuren.

De wereld is heel interessant en bouwt voort op bekende fantasy tropes, maar dan net weer even anders. Het boek speelt zich voornamelijk in een kasteel af en omdat Poppy de meeste tijd in haar vertrekken moet blijven is het best moeilijk om daar als schrijver een spannend verhaal om heen te maken. Echter vond ik de setting absoluut niet saai en het lukt Armentrout om een heel bedrukkende sfeer te creƫren. Ik vond dit heel cool omschreven en kon dan ook makkelijk ontsnappen aan de werkelijkheid zodra ik dit boek oppakte. Precies wat ik wil bij een fantasy boek!

Uit bloed en as is een New Adult boek en bevat flink wat seks scenes. Mocht je daar niet zo van houden, dan is dit boek niet voor jou. Daarnaast wil ik ook een content waarschuwing voor fysieke mishandeling mee geven.

Lees een uitgebreide recensie op mijn website .

Meer recensies van Feel-o-Sofie