Spannend slot

Feel-o-Sofie 10 oktober 2022
Van uitgeverij blossombooks ontving ik een mysterieus pakketje met daarin een kistje en raadsels. Samen met een aantal andere bookstagrammers en booktokkers moesten we de code van het kistje kraken en daarin zat dit prachtige exemplaar van De laatste zet. Benieuwd naar wat ik ervan vond? Lees hier mijn recensie.

Net als bij de eerste twee delen heb ik weer ontzettend genoten van dit boek. Ik vlieg er steeds door heen en smul van alle intriges.

Het is niet een verhaal dat voor een groot deel draait om karakterontwikkeling en het heeft ook geen diepere thema’s, maar dit boek is wel ontzettend plot gedreven. De raadsels geven een escape room achtige vibe, maar dan in een boek. Daarnaast nam het verhaal steeds weer een wending die ik niet zag aankomen. Dit werd dan ook steeds beter per boek, want ik las in mijn recensie van deel één dat ik sommige dingen wel voorspeld had. Dat was nu in ieder geval niet het geval.

Lees mijn uitgebreide recensie op

Meer recensies van Feel-o-Sofie