Een echte kerstfeelgood roman

Femke96 26 mei 2020
Sophie gaat haar kerst doorbrengen met haar opa en oma.haar ouders en zullen er dit jaar niet bij zijn gezien de zus van Sophie, Margot hoogzwanger is. Voor ze naar haar opa en oma gaat, gaat ze nog even langs bij een feestje waar haar vriendje Griffin ook is. Echter doet hij erg vreemd en de relatie gaat net uit. Volliefdes verdriet gaat Sara naar haar opa en oma toe waar ook de hele kerst de hele familie zal zijn.

Om haar op te vrolijken bedenkt haar familie 10 dagen lang een blind date voor haar. Ze gaat hiermee akkoord en maakt hele leuke dingen maar ook afschuwelijke dingen mee. Daarnaast wil Griffin haar ook weer terug, maar intussen heeft Sara haar oog al op iemand anders lagen vallen.

10 blind dates is een heerlijke feel good YA roman. Het leest lekker weg, het is een erg humoristisch schreven boek. Ik geef dit boek dan ook 5 sterren.

Meer recensies van Femke96