Hoe goed ken ik mijn cliënt?

Femke96 26 mei 2020
De therapeut heeft als hoofdrol Sara die jeugd psycholoog is. Ze woont samen met Siguard en het huis wat van zijn opa geweest is. Op dit moment is het nog een grote bouwval en daar baalt Sara toch wel vort een beetje van.

Als Siguard een weekendje naar zijn vrienden naar een vakantiehuisje gaat komt hij daar nooit aan. Niet veel later wordt hij neergeschoten terug gevonden. De zoektocht naar de dader begint. Gedurende de zoektocht gebeuren er rare dingen in het huis spullen lijken zich te verplaatsen en Sara weet zeker dat er iemand bij haar binnen is geweest. Zodra de rechercheur nog een aantal keer langs komt om Sara vragen te stellen vallen er steeds meer puzzelstukjes op zijn plaats. Was Siguard wel zo eerlijk en kan ze haar eigen cliënten wel vertrouwen? Werkend naar het slot valt alles samen en wordt de dader gevonden.

Persoonlijk vond ik de thriller erg traag opstarten en helemaal in het begin werd het naar mijn idee iets te gedetailleerd vertelt. Ik vond de verhaallijn wel erg boeiend en kon het boek na het eerste stuk ook maar lastig wegleggen. Het boek sprak mij op de kaft erg aan.
Ik wil het boek daarom ook 3 sterren geven.

Meer recensies van Femke96