humor red het typische sport romance verhaal

FranciscavdLinden 27 december 2020
Een nieuwe naam bij uitgeverij Volt. Helaas weet deze naam mij niet echt te overtuigen om andere boeken nog uit te brengen boek (deel 2; Van Slag naar verwachting 26 januari en deel 3 Sla Je Slag naar verwachting 27 mei)te gaan lezen.
Zoals in de flaptekst van het boek te lezen valt gaat het verhaal om Knox en Emory. Hij is baseballspeler en zij komt net uit een lange relatie. Een typische sport romance waar alleen geen twist in zit. De flaptekst vat het hele verhaal mooi samen en zorgt ervoor dat de +/- 350 bladzijdes niet gelezen hoeven te worden. Want als je het boek niet hebt gelezen, dan mis je niks aan diepgang.
Toch raak je wel verliefd op de karakters aan de hand van hun geflirt en hun humor. Maar voor herhaling vatbaar? Nee dat hoog waarschijnlijk niet.

Meer recensies van FranciscavdLinden