Een heerlijke feelgood

Dit jaar word ik niet verliefd.
Dit. Jaar. Word. Ik. Niet. Verliefd.
Dat is de mantra van April dit jaar. Elk jaar wanneer de zomertijd in gaat krijgt April lentekriebels en wordt zij verliefd. Deze verliefdheid duurt helaas tot de herfst, want net als het weer, koelt de liefde snel af bij April. Elke kerst zit zij alleen tijdens het kerstdiner bij haar ouders. De laatste verliefdheid van April eindigde met een enge stalker! April is er klaar mee en besluit: dit jaar wordt zij niet verliefd!
Dit jaar heeft April genoeg aan haar hoofd, want ze wil haar eigen koekjeswinkel openen. April is jong en een beetje naïef, waardoor zij een hilarische personage is waar je zeker van gaat houden.
Wanneer April kennis maakt met de aantrekkelijke dierenarts Stef, herhaalt April haar mantra: dit jaar word ik niet verliefd. Stef lijkt wel de perfecte man voor haar zus June! Toch?

Je rolt gemakkelijk het verhaal in en het verhaal leest heerlijk vlot en ontspannen. Een fijne feelgood! Een heerlijk verhaal, dat smaakt naar meer! Ik kijk uit naar het vervolg of andere verhalen geschreven door Janneke. Een fijne schrijfstijl met realistische personages en verassende elementen.

Meer recensies van Gabriella Carmen Martinez