Terug in de tijd

Wat als? is het eerste deel in de Mr. Right serie van Shari Low. Wat als? is het eerste gepubliceerde verhaal van Shari Low. Het verhaal is voor het eerst gepubliceerd in 2001, maar heeft eind 2020 een update gekregen.

Een luchtig en leuk feelgood verhaal voor de liefhebbers van Het dagboek van Bridget Jones en Sex and the City.

Ga terug in de tijd naar de jaren 90 met hoofdpersonage Carly.
We maken kennis met hoofdpersonage Carly Cooper. Zij is dertig jaar en single, ze is al vijf en een halve keer verloofd geweest, met zes verschillende mannen. Carly hoopt dat één van deze mannen haar Mr. Right is.
Wanneer ze hier serieus over gaat na denken, neemt zij het besluit om haar baan op te zeggen en haar leven achter zich te laten. Ze gaat op zoek naar alle mannen van wie zij ooit gehouden heeft. Haar levensmissie is om Mr. Right te vinden. Doormiddels van terugblikken naar haar relaties en haar huidige zoektocht, lees het makkelijk weg.

Het leuke aan dit verhaal vind ik, dat het zich in 1999 afspeelt. De mooie tijd zonder moderne technologie, zonder social media en zonder mobiele telefoons. Zal ze haar ware man vinden?

Het verhaal is luchtig, voorspelbaar en er mist diepgang, maar wel grappig en zeker de moeite waard om te lezen.

“nothing is going to change unless I do something to make it happen.”
Quote van Shari Low, What If?

Meer recensies van Gabriella Carmen Martinez