Niets is wat het lijkt....

Geesje 23 april 2024
Natalia ontvangt kaarten van pentekeningen met dreiging in de tekst, maar van wie? Natalia woont en werkt in Italië als weddingplanner. Ze heeft het druk met haar eigen bedrijf. Ze heeft een relatie met Lorenzo; een relatie die wat onder druk staat op het moment dat haar moeder Hellen haar belt de mededeling "Tara is dood". Natalia besluit direct naar Nederland te vliegen en ze hoort dat Tara zichzelf in een kliniek van het leven heeft beroofd. Ze kan het niet geloven. Het past niet bij haar jongere zusje.
Hellen doet vreemd. Wie is de man waar Hellen mee praat op de begrafenis? Natalia besluit op onderzoek uit te gaan, ontdekt meer over de pentekeningen en langzamerhand komt ze dichter bij de waarheid. De waarheid vindt zijn oorsprong in een geheim dat Hellen al vele jaren met zich meedraagt.

Het boek wordt verteld vanuit 3 personages, Hellen, Natalia en Tara en belicht vanuit verleden en heden waardoor je een goed beeld krijgt van de karakters en de gezinssituatie.

Ik las dit boek als E-book in ruil voor een recensie. Dank aan de Crimecompagnie voor het mogen lezen van dit boek. Ik had nog niet eerder een boek gelezen van deze schrijfster maar ga zeker meer van haar lezen.

Meer recensies van Geesje