Goed geschreven maar niet zo'n bijster interessant verhaal.

GerritZ 22 mei 2020
Nieuwsgierig geworden door de toch recentelijk wel bijna eindeloze stroom van boeken en de hoge verkoopcijfers van deze schrijfster heb ik de Vlinderkamer uitgekozen om ook eens een boek van haar te lezen. De belevenissen van de personages vond ik niet echt boeiend en de verhaallijnen zouden niet misstaan in de wat betere Bouquet reeks roman. Dat deze schrijfster graag gelezen wordt verbaast mij dan weer niet. De opbouw van het boek, waarbij op gedoseerde manier het verhaal zich ontvouwt en de prettige schrijfstijl van deze zonder meer getalenteerde schrijfster maken het toch een boek dat fijn is om te lezen. Ik zal niet zo snel opnieuw een boek gaan lezen van Lucinda Riley. Leest u echter graag een niet al te gecompliceerde roman ter ontspanning dan kan ik u dit boek zeker aanraden.

Meer recensies van GerritZ