Ultieme winterboek vol magie en humor voor deze donkere dagen

Hanske Plenge 29 december 2021 Boekverkoper
Héérlijk boek! Perfect voor deze tijd van het jaar, niet persé voor de kerstdagen maar juist de periode tussen 25 december en Driekoningen op 6 januari, de twaalf dagen van Kerstmis zoals de Engelsen het noemen.
Welk boek ik ga lezen hangt bij mij af van verschillende factoren zoals stemming en tijd. In de zomervakantie vaak iets luchtigs. Nu het buiten zo vroeg donker wordt en nat plus wat meer vrije tijd, is dit het ideale moment om dit boek te lezen. (opgekruld op de bank :)
Korte verhalen: grappige, magische, spookachtig in een typisch Britse setting. De verhalen bevatten klassieke elementen zoals sneeuw, weeskinderen in de kou en magie. Er komt een kerstfee voorbij en sneeuwpoppen komen tot leven. Het begint met allerlei weetjes over het ontstaan van kerstmis en recepten bij elk verhaal (#culi-fictie!)

Een op en top betoverend boek, vol wonderen, verteld met een vleugje Engelse tongue-in-cheek.
Haal dit boek zsm in huis, het is nog lang geen Driekoningen, lees en geniet!

Meer recensies van Hanske Plenge