Vakken van wraak

Hélène De Wuffel 26 januari 2024
Dit verhaal begon goed met een origineel invalshoek. Julia en Steffan krijgen een adventskalender. Bij elk nieuw deurtje dat opengaat ontstaat er een wraakactie tegen iemand die hen ooit schade berokkende. In het begin vinden ze dit best nog oké, maar al snel worden deze wraakacties te erg.

Het verhaal was spannend en vlot geschreven, waardoor je het moeilijk kan wegleggen. Toch stoorden mij wel wat ongeloofwaardige stukjes.
Ik lees heel graag thrillers en miste wat puzzelstukjes. Het verhaal was kort, waardoor een groot deel van de deurtjes (en bijbehorende wraakacties) van de adventskalender maar snel waren opgenoemd, in plaats van uitgediept.
Ik denk dat in dit boek een leuk spannend en origineel verhaal schuilt dat meer tot zijn recht zou komen in een .

Voor wie graag eens kennis wilt maken met een spannend, kort en vlot kerstverhaal, lijkt mij dit een leuk tussendoortje.

Meer recensies van Hélène De Wuffel