Meer roman dan thriller

Irene 27 juli 2020
Dit boek zette ik toen het uitkwam op mijn te lezen lijst, ik reserveerde het deze zomer voor de vakantie zodat ik een fijne feelgood om te lezen had. Eenmaal opgehaald bij de bieb bleek er een pistool op de rug te staan en helemaal geen feelgood te zijn. Dat was ik even vergeten. Hoewel er thriller op het boek staat, had ik dat gevoel niet en voelde ik ook nauwelijks spanning. Het begint als een ‘Ik vertrek’ aflevering en ik moet zeggen dat het stiekem erg leuk was om te lezen hoe ze een bouwval opknappen (had ik toch dat feelgood gevoel nog). Ondanks de weinige hoeveelheid spanning, die naar mijn idee meer aan het einde van het boek ook ineens kwam en ging, heb ik echt een hele fijne leesdag gehad met dit boek.
Verder is het verhaal prima uitgedacht en de vlotte manier van schrijven van De Vriend maakt dat je het boek zo uit hebt.

Meer recensies van Irene