Een goede opbouw van karakters

issie_books 09 mei 2024
Hels paradijs is geschreven door Lysanne Hoksbergen. Het verhaal gaat over Julia. Het lijkt alsof ze alles mee heeft maar schijn bedriegt. In haar jeugd heeft ze een heftige gebeurtenis meegemaakt en op een tuinfeest stort ze in. Ze besluit een paar dagen naar een tropisch paradijs te gaan. Maar er is meteen al iets vreemds aan de hand…

Laten we maar meteen eerlijk zijn niet elk dekseltje past op elk potje, en dat is precies wat ik met deze novelle heb. De verhaallijn is erg goed uitgedacht, maar er zitten gewoon te veel onderwerpen verwerkt in deze novelle. Graag had ik nog wat meer hoofdstukken gezien zodat sommige onderwerpen meer uitgewerkt hadden kunnen worden. Dat verdiende dit tussendoortje zeker en had het verhaal een stuk aantrekkelijker gemaakt. Ook bleef ik nog met zoveel vragen zitten achteraf, wat mij wat frustreerde. Maar ik vind ik het wel heel knap hoe Lysanne de karakters opgebouwd heeft.

Wil je een leuk tussendoortje lezen waarin de karakters goed opgebouwd worden en die ook goed geschikt is voor een beginnende thriller lezer is dit tussendoortje zeker een aanrader.

Meer recensies van issie_books