Een heerlijke thriller

issie_books 11 april 2024

Lizzy is alleenstaande moeder van haar dochter Ivy. Dit is best pittig aangezien Ivy niet heel goed slaapt. Ze besluit eerlijk op instagram te delen hoe het moederschap haar bevalt en dat het niet altijd over roze wolken gaat. Hierna gaat ze viraal en gaat ze werken als momfluencer. Maar hierdoor stroomt haar mail vol met bedreigingen. Tot overmaat van ramp verdwijnt Ivy tijdens haar middagdutje. Lizzy heeft maar één vraag: Waar is Ivy?

Wat een heerlijk tussendoortje weer. Het verhaal leest weer heerlijk weg waardoor je het snel uit hebt, wat onwijs jammer is. Ondanks dat ik geen kinderen heb kan ik me voorstellen dat het soms erg slopend is om een kind te hebben. Super fijn dat dit soort onderwerpen zoals een niet slapend kind gewoon besproken worden in boeken. En dat als je kind weg is je je radeloos voelt alsof je in een verschrikkelijke nachtmerrie bent beland. Alleen het slot viel een beetje tegen. Het had wel wat heviger/ gruwelijker gemogen, maar het verhaal rond wel op een mooie manier af.

Een volmaakte thriller, met een intrigerend plot, krachtige karakters en een fantastische spanningsboog waardoor je niet wilt stoppen met lezen. Ondanks dat het een kort verhaal is word je in eerste instantie op het verkeerde been gezet.

Meer recensies van issie_books