Ongeloofwaardig & slordig

Jacky Overmeen 29 februari 2020
Na mijn enorme enthousiasme over Musso’s boek ‘24 dagen’, was ik echt verheugd toen ik weer een Musso tegenkwam bij de kringloop. Zonder twijfel gooide ik het in mijn mandje.

Helaas voldeed het niet aan mijn verwachtingen. Het is snel geschreven (een super kort boek, ook dat) en vooral erg slordig. De verhaallijn is ongeloofwaardig, de plottwist zie je al vanaf het begin aankomen en daarna wordt het een rammelend geheel waar de aandacht moeilijk bij vast te houden is. Zo jammer allemaal! Als het boek niet zo snel te lezen was, had ik er 1 ster van gemaakt.
Mocht ik Musso weer ergens tegen komen, dan ga ik toch even de eerste hoofdstukjes lezen, om zo’n teleurstelling te voorkomen.

Meer recensies van Jacky Overmeen