Ik ben begonnen in het boek en mijn aandacht was meteen getrokken, niet omdat het boek super is want het gaat nogal vaak van de hak op de tak.

Er wordt een meisje gevonden in een inrichting voor meisjes met gedragsproblemen, ze is vermoord, even later wordt ook de dienstdoende behandelaar vermoord aangetroffen, en alle verdenkingen gaan de richting op van een van de meisjes die verdwenen is.

Joona onderzoekt(tegen de wil van politie in, er loopt een onderzoek tegen hem)

Dan hebben we Flora die zich voordoet als medium en met de politie belt met informatie die ze gezien zou hebben, ze wordt niet gelooft.

Dan hebben we Elin, een rijke vrouw die eens de pleegouder was van het verdwenen meisje vicky.

Dan hebben we Daniel, de andere hulpverlener die op die bewuste nacht zijn vrouw kwijtraakt.

Alles lijkt los te staan van elkaar, daar is het begin niet onwijs spannend, ze springen van de hak op de tak met het verhaal, het tweede deel is spannender en uiteindelijk komen alle schijnbaar losse delen toch bij elkaar in een verrassen plot.

Ik heb het met plezier gelezen maar het is geen hoogvlieger.

Meer recensies van Jacqueline van Drogenbroek