Geweldig jeugdboek

Jacqueline59 20 februari 2020
Ties heeft een denkbeeldige vriend, of nee meer een onzichtbare vriend. Zijn naam is Gozert en niemand kan zijn vriend zien. Ze jagen samen op Trollen en Heksen totdat zijn ouders het niet meer aan kunnen zien en hen naar Huize Hoopvol brengen voor een logeerpartijtje. Daar beleven ze samen nog heel wat avonturen, tot op een dag Luna die daar ook verblijft aan Ties de Zombie afdeling laat zien waar haar zusje verblijft. Ties wil daar echt niet heen en begint met medicijnen in te nemen, laten die zijn vriend verdwijnen?

Gozert van Pieter Koolwijk is een heel leuk jeugdboek, vol humor en avontuur. Samen met kleinzoon gelezen en we keken er samen iedere keer weer naar uit wat Ties en Gozert nu weer gingen beleven. De mooie illustraties van Linde Faas maken het boek helemaal af. Wij raden het boek dan ook zeker aan en geven het vier sterren.

Meer recensies van Jacqueline59