November

Jacqueline59 10 maart 2023
November geschreven door Thomas Olde Heuvelt gaat over bewoners die in Bird Street in Lock Haven wonen. Vooral gaat het over Ralph, Luana, Kaila en Django Lewis da Silva. Ze zijn als gezin daar gelukkig, hebben een hoge opleiding en een goede baan, ook hun kinderen zit alles mee, alleen ….voor 11 maanden per jaar. In de maand November zijn er de Donkerder Dagen, die ze maar het beste kunnen laten gebeuren tot hun geluk na 4 weken weer terug is, maar tot welke prijs…?

Dit is het eerste boek wat ik van Thomas lees en wat voor één. De personages worden goed uitgelicht, het gezin Lewis da Silva leren we het best kennen, ze worden dan ook individueel besproken. Ook wordt het begrip Donkerder Dagen goed uitgelicht. Het verhaal is gruwelijk goed geschreven, griezelig beeldend en heeft mij vanaf het begin op het puntje van mijn stoel laten belanden, een enkele keer bezorgde het mij zelfs kippenvel en al zag ik het einde al wel aankomen toch kwam ik nog voor een verrassing te staan.
Iedereen die van horror of griezelige verhalen houdt is November zeker een must om te lezen.

Meer recensies van Jacqueline59