Welkom bij Hotel Flanagans

Jacqueline59 12 februari 2021

Welkom bij Hotel Flanagans geschreven door Åsa Hellberg is het eerste deel van een trilogie. In het verhaal maak je kennis met de eigenaresse Linda Lansing die in haar jeugd opgegroeid is bij haar oma in Fjällbacka. Wanneer haar vader komt te overlijden erft ze het hotel van haar vader. Haar vriendin Mary helpt haar om het levenswerk van haar vader voort te zetten.Alleen haar 2 neven en tante proberen haar dwars te zitten zodat ze het hotel aan hun zal verkopen. Maar gaat dit lukken? Het grootste gedeelte speelt het boek zich af in Londen tijdens het jaar 1960.

Eenmaal in het boek begonnen wordt je meegezogen in het verhaal en leer je Linda en haar vriendin Mary steeds beter kennen. Ook enkele personeelsleden worden uitgelicht. Het verhaal wordt beetje bij beetje opgebouwd zodat je wil blijven lezen en gaat uitkijken naar de andere 2 delen. Het is zeker een aanrader en voelt als een zeer fijn Welkom bij Hotel Flanagans. Ik geef het boek 4 sterren, heerlijke schrijfstijl en mooi verhaal.

Meer recensies van Jacqueline59