Fijne feelgood

Jacqueline59 16 april 2023

Van je familie moet je het hebben, geschreven door Anna Thomas (pseudoniem voor Marja West) gaat over de drie zussen Constance, Eloïse en Florentine.
Constance runt met haar man Fred samen een antiekwinkel. Eloïse heeft een makelaarspraktijk, leeft samen met Anneke en hun twee kinderen. Florentine ook wel Flo genoemd is haar baan kwijt en haar grote liefde, ze woont in een zogenaamde foodtruck.
De drie zussen zijn in weelde opgegroeid op een prachtig landgoed in Bloemendaal maar hebben het nu niet echt breed, ook de liefde zit niet echt mee, hoe gaan ze dit alles oplossen?

De personages in het boek worden uitgebreid beschreven, al was het in het begin wel even wennen wie er wie was, dat komt later in het boek helemaal goed en is dan minder verwarrend. Er komen geregeld grappige situaties voor.
Het verhaal is vlot geschreven en de verhaallijnen zijn grappig, meeslepend en goed doordacht. Ook de personages houden de vaart er goed in.
Van je familie moet je het hebben is een heerlijke feelgood. En terwijl de marshmallows smelten in de hete vlammen,is alles weer zoals het ooit was. En zo kijken we uit naar het tweede deel van deze serie.

Meer recensies van Jacqueline59